Dell Boardcom BCM2045 bluetooth driver


Dell Boardcom BCM2045 bluetooth driver

Dell INPIRON 6400 Laptoplar icin Bluetooth driver yükleme sorunu yaşayanlar driver aşağıdan yükleyebilirsiniz.

Buyrun :

ftp://ftp.us.dell.com/network/R127314.EXE

Etiketler:, , ,

28 responses to “Dell Boardcom BCM2045 bluetooth driver”

  1. kemal says :

    bu programın lnkni buraya koyanlardan allah razı olsun bilgisayarcılara para yatırmaktan bıktım çok gaddar insanlar çoğu.her şey için teşekkürler.

    • hince says :

      İşinize yaradığına çok sevindim arkadaşlar..Açıkcası bir arkadaşım benden bulmamı rica etmişti..Bende madem zor bulunan bir sürücü herkes faydalansın diye siteme ekledim..

      Ziyaretiniz ve yorumunuzdan ötürü ben teşekkür ederim.

      hince

      • METİN says :

        ne kadar teşekkür etsek azdır…….. ALLAH RAZI OLSUN
        KARDEŞİM

  2. suat says :

    çok teşekkür ederim programı indirdim ve sorunum kalmadı

  3. Şaban says :

    Hepsi degil kardeşim bende bilgisayarcıyım.format atıyorum programları yüklüyuorum driverları kuruyorum oyun atıyorum 20 ytl alıyorum

  4. Halil says :

    sen 20 lira iyi alıyomuşun kardeş.ben 15 alana kadar alnımın damarı patlıyo.

    • ibrahim says :

      çok az ya 20 lira bende yapıorum aynı işi 40 tl servis bedeli alıorum :S

  5. Al-i Osman says :

    Teşekkür ediyorum. işe yaradı.

  6. İLKAY says :

    kardeşler sizler 15-20 ile yetiniyormuşsunuz, bazı insafsızlar var ki onlar hiç bir şey yapmadan dünyanın parasını alıyorlar ve geri götürdüğünde ise seninle yaka paça kavga etmeye kalkışıyorlar, vursan başına bela, vurmasan vicdanına yara, takdirini sizlere bırakıyoruz, kazandıkları paraları çoluğuna çocuğuna yediriyor, sanıyormusunuz ki o para çıkmıyor, hiç zannetmiyorum, çünkü helal etmiyoruz

  7. Sefa (1993) says :

    abi Allah senden razı olsun…
    bu blogu birden fazla formatımda kullandım.
    böyle bir hizmet sağladığın için tüm bilişim teknik üzerine calısanlar adına tesekkür ederim

  8. hakan says :

    çok teşekürler emeğinize sağlık…

  9. FATIH-35 says :

    zaten önüne gelen format atıp yoluna baktığı için piyasa bilgisayarcıyım diye geçinenlerle dolu.paylaşım için teşekürler

  10. Kenan says :

    Arkadaslar Güzel yazışmalar var yukarıda. Ama şunuda Unutmayalımkı BİLGİ HERSEYDİR BİLGİYE PAHA BİCİLEMEZ…
    Sizlerde Bilseydiniz Hiç bir masrafınız olmazdı🙂
    Saygılar….

  11. Mücahit says :

    emeğe saygı Tşkrler 1 saat ugraştm dellin kendi sitesinde dahi yok

  12. osi says :

    çok teşekkür ederim sizlere bulmak için çok uğraşmıştım elinize sağlık. Allah razı olsun

  13. rıza says :

    kardeş çok teşekkür ederim allah razı olsun emeğinize saygılar

  14. Can says :

    Paylaşım yapan ardasa tşk.

    Diğer arkadasada 2 çift sözüm oluca sizin gbi bu işi 20 liraya yapan ve aslında yaptığı işi ilk okula giden coçukların yaptığının farkında olmayan bir format atmaya bilgisayarcıyım diyen insanlar yüzünden bilgisayarcılık mesleğinin hem kalitesi hemde piyasası düşüyor Allahınızı severseniz gidin eğitim falan alın yada bu işe hiç girmeyin.

  15. kemal says :

    bu lınkı buraya ekleyen arkadasta allah ne muradı vaesa versın valla hıc bıryerde bulamıyordum yaa helal olsun valla cok sagolsun

  16. oktay aydin says :

    cok tesekkurler arkadaslar

  17. abuzittin says :

    Allah razı olsun kardeş emeğine sağlık…

  18. alışveriş says :

    üstadım teşekkürler hakkaten çok işime yaradı Sağol varol…

  19. thebadcat says :

    walla allah sen den razı olsun 2 saat aradım yok hiç bir yerde hem de bilgisayarcı olduğum halde😀

  20. thebadcat says :

    http://ftp.us.dell.com/network/R140135.exe
    bir ftp de ben den az önce fark ettim arkadaslar dellin sitesinden driver indirirken network baslığı altında wirelles 355 sürücü yazıyo ama çok fazla dikkatli incelemek gerekiyor

  21. WordPress Admin says :

    Teşekkürler Benim İşime Yaradı Siteni Biraz Daha Geliştirirsen Sana Özel Pluginler Vereceğiz

  22. hasmin says :

    thank you

  23. MURATB says :

    BENİM SERVİS ÜCRETİM 50 LİRADIR. ADAM GİBİ YAPARIM İŞİMİ ALIRIM PARAMI. SON KULLANICIYA GÜVEN OLMAZ. EKRAN KARTI DRİVER CDSİ ÜSTÜNDEKİ RESME BAKIP OYUN DİYE YÜKLEMEYE ÇALIŞIR SONRA EKRAN KARTI UÇUNCADA BEN ALDIĞIMDA BÖYLEYDİ DER

  24. ahmet says :

    teşekkürler, elinize sağlık🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: